-
RRT antrojo ketvirčio ataskaita: „Tele2“ verslo klientų bazė augo sparčiausiai
„Verslo klientams stengiamės siūlyti geriausiai jų poreikius ir verslo aktualijas atitinkančius produktus ir paslaugas. Įsiklausome į kliento poreikius, nes tik patys verslai geriausiai žino, ko jiems reikia. Toks požiūris pasiteisina – nuosekliai augantis verslo klientų ratas ir daugiausia privačių klientų rodo, kad žmonės mumis pasitiki ir yra patenkinti mūsų paslaugomis“, – teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
RRT ataskaitos duomenimis, „Tele2“, lyginant su kitais operatoriais, antrąjį šių metų ketvirtį turėjo daugiausiai aktyvių SIM kortelių – jos sudarė net 45,6 proc. visos mobiliojo ryšio rinkos. Lyginant su antruoju praėjusių metų ketvirčiu, bendras aktyvių SIM kortelių skaičius augo 2,6 proc.
Ataskaitos duomenys rodo, kad „Tele2“ verslo klientų skaičius kiekvieną ketvirtį užtikrintai auga, o lyginant su pernai antruoju ketvirčiu padidėjo net 12 proc.
„Tele2“ tinkle veikianti paslauga „Pildyk“ antrąjį šių metų ketvirtį užėmė net 55,3 proc. visos išankstinio mokėjimo paslaugos rinkos. Lyginant aktyvių SIM kortelių skaičių su praėjusiu šių metų ketvirčiu, rinkos dalis stabiliai didėjo ir paaugo 1,7 proc.
Antrojo šių metų ketvirčio RRT pateiktos ataskaitos duomenimis, „Tele2“ klientai išnaršė daugiausiai duomenų. Bendras per antrąjį ketvirtį išsiųstų ir priimtų duomenų kiekis buvo didžiausias lyginant su kitais operatoriais ir pasiekė 94,8 tūkst. TB. Lyginant su analogišku laikotarpiu pernai, per metus išnaršytų duomenų kiekis augo net 22,8 proc.
Pagal RRT paskelbtą judriojo ryšio tinklų tikėtinų aprėpties zonų žemėlapį „Tele2“ mobilusis 4G internetas pirmauja tarp trijų didžiausių judriojo ryšio tiekėjų vidutinio rėžio aprėptyje („Tele2“ dengia 80 – 85 proc. Lietuvos teritorijos, kiti du ryšio tiekėjai 75 – 80 proc.), o kituose rėžiuose nenusileidžia kitiems judriojo ryšio tiekėjams (silpnojo rėžio aprėptis visų operatorių apima 97 – 100 proc. teritorijos, stipriojo rėžio aprėptyje „Tele2“ kartu su vienu iš ryšio tiekėju apima 45 – 50 proc. teritorijos, kai trečiasis operatorius – 40 – 45 proc.). Plačiau apie judriojo ryšio tinklų aprėpties zonas galima sužinoti čia.
Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos elektroninių ryšių 2022 m. antrojo ketvirčio ataskaitą rasite čia.
-
„Tele2“ pripažintas tvariausiu operatoriumi Lietuvoje 5
Paskelbtame tvarumo reitinge, tarp telekomunikacijų paslaugų tiekėjų įmonė užėmė pirmąją, o bendrame reitinge – antrąją vietą.
„Tvarumas yra svarbi mūsų įmonės strategijos dalis. Siekiame išlaikyti jį ir šiais sudėtingais laikais, todėl džiugu, kad tai pastebėjo ir įvertino“, – reitingo rezultatus komentavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Skirtingose industrijose veikiančios įmonės atrenkamos vertinant kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Anot „Sustainable Brand Index™️“, būtent šie kriterijai padeda išskirti tuos prekių ženklus, kuriuos gyventojai dažniausiai sutinka savo kasdienybėje.
Atrinktus prekių ženklus vėliau vertina ir šalies gyventojai – respondentų skaičius parenkamas priklausomai nuo šalies dydžio, bet yra ne mažesnis kaip tūkstantis žmonių.
Reitingo kūrėjų atlikta apklausa atskleidė ir tai, kad Lietuvos gyventojams tvarumas rūpi.
Net 71 proc. lietuvių atsakė į tvarumo faktorių atsižvelgiantys prieš priimdami sprendimą įsigydami prekes ar paslaugas. Taip pat 6 iš 10 šalies vartotojų tikino, kad dažnai apie tvarumą diskutuoja su savo aplinkos žmonėmis.
Nuo 2011 m. skelbiamas „Sustainable Brand Index™️“ reitingas vertina kaip tvarumo politika įmonėje veikia prekių ženklus ir jų komunikaciją bei kokią įtaką turi verslo plėtrai. Reitingas apima 8 šalis, kuriose analizuojama 1 400 prekių ženklų iš daugiau nei 35 sektorių, o tyrime dalyvauja 58 tūkst. vartotojų ir tūkstantis sprendimų priėmėjų.
Visas „Sustainable Brand Index™️“ reitingas – čia.